Marketing w edukacji – Imperium wizerunku placówki

 Marketing w edukacji – Imperium wizerunku placówki

Rynek edukacyjny w Polsce jest ogromny, niezależnie czy myślimy o nim pod kątem dotacji, placówek edukacyjnych czy szkoleniowych.  To sektor, który ma wielki potencjał i stale rozwija się.

Prowadzi to nas jednocześnie do pojęcia relacyjności w naszych przekazach i komunikatach do klientów oraz do otwartości na ich opinie i oczekiwania. Zmiana koncentracji w tym procesie na użycie social mediów do kreowania jasnego, szczerego i przyjaznego wizerunku  jest tu kluczowa i od niej powinniśmy wyjść.

Prostymi zabiegami na stworzenie „imperium” wartości  wizerunku i wymiany między placówką oświatową a odbiorcą (tym dorosłym korzystającym z mediów społecznościowych) są proste i codzienne komunikaty w postach w social mediachnewsletter dla potencjalnych klientów, również tych byłych czy obecnych oraz  blog – poradnik, gdzie znajdzie się miejsce na każde pytanie i otwartość umysłu na każdy komentarz. W tym procesie – nastawienia się na odbiorcę – są też ankiety i kwestionariusze, które przyczyniają się do zwiększania się jakości. Ona globalnie wpływa na wysoki poziom zachowanych usług. Nie powinniśmy się tego bać, ponieważ branża edukacyjna to jedyna, w której pojęcie myślenia out of the box ma szczególną wartość. Nieszablonowe rozumowanie oparte o szeroką perspektywę wpływa na życie wielu ludzi, szczególnie tych młodych.

Róża Szyperek
Marketing Manager
Norlandia Przedszkola i Żłobki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót na górę